درمان دندان هاي پوسيده، با ترميم دندان
نوشته شده توسط : shamim

ترميم دندان ها يكي از آشنا ترين نوع درمان دندان هاي پوسيده در بين افراد جامعه مي باشد كه هر فردي در طول زندگي خود ممكن است به نحوي با آن برخورد داشته باشد. زماني كه دندان هاي شما پوسيده مي شوند، دندانپزشك براي درمان آن بخش هاي پوسيده و يا عفوني شده بايد عمل تخليه انجام دهد و سپس دندان پوسيده شده اي كه تخليه گرديده است را با مواد مخصوص پر كند. براي پر كردن و يا به اصطلاح، ترميم دندان هاي پوسيده مي توان از انواع مواد ترميمي استفاده نمود.

انواع مواد ترميمي براي دندان هاي پوسيده

پر كردن دندان هاي پوسيده و يا ترميم دندان با مواد مختلفي انجام مي شود كه استفاده از طلا، كامپوزيت رزين، آمالگام، سراميك و گلاس آينومر مرسوميت بيشتري در بين دندانپزشك ها دارد. بيشترين مصرف در بين اين دسته از مواد ترميم كننده، آمالگام و كامپوزيت مي باشد كه ماده آمالگام از طول عمر بالاي ده سال برخوردار بوده و قيمت نسبتا پايين تري نسبت به كامپوزيت دارد و عموما به علت رنگ نقره اي آن براي دندان هاي عقب استفاده مي گردد. كامپوزيت به علت شباهت با رنگ دندان، براي دندان هاي جلو و يا دندان هايي كه در لبخند فرد ديد بيشتري دارند استفاده مي شود، طول عمر اين نوع مواد ترميمي نسبت به آمالگام كمتر است و هزينه بيشتري نيز دارد.

مشاوره ي رايگان براي ترميم دندان ها وانواع خدمات درماني و زيبايي دندان

كلينيك دندان پزشكي دكتر شيدا با بيش از 7 سال سابقه در امر زيبايي فك و دندان ‌ها و انواع جراحي دندان و لثه ، با دارا بودن كادري مجرب و تشكيل شده از برترين پزشكان متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره رايگان ترميم دندان و خدمات وابسته به آن مي‌ باشند.





:: برچسب‌ها: دندان، دندانپزشکی، دندان پزشکی، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک دندان پزشکی، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا، کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا، ترمیم دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: