نوشته شده توسط : shamim

شاید نام شناخته شده اسپن 60 به گوش شما آشنا باشد و گفتنی است نام دیگر سوربیتان مونور استئارات می باشد که شناخته شده تر و رایج تر می باشد این ترکیب شمیایی تشکیل شده از اتم ها کربن، هیدروژن و اکسیژن بوده و خود نیز از ترکیب سوربیتول و اسید استئاریک به دست آمده است. در چند مقاله ی قبلی نیز در رابطه با آمولسی فایر ها گفته ایم و اصلی ترین ویژگی سوربیتان مونور استئارات نیز امولسیون کنندگی است که باعث می شود بتوان از آن به عنوان امولسی فایر جهت مخلوط کردن روغن و آب با یکدیگر استفاده نمود.  کاربرد سوربیتان مونور استئارات چیست؟ و آیا انواع مختلفی نیز دارد؟ در ادامه به این سوالات خواهیم پرداخت.

انواع کاربرد های ترکیب شیمیایی سوربیتان مونور استئارات

بستنی ها یکی از خوشمزه ترین و دوست داشتنی ترین مواد غذایی از جمله مهم ترین محصولات غذایی هستند که از ترکیب شیمیایی سوربیتان مونو استئارات در فرآیند تولید آن ها بهره برده شده است. ویژگی امولسیون کنندگی این ماده باعث می شود تا بستنی قوام مناسب تری پیدا کند. همچنین از تشکیل بلورهای یخ بر روی آن نیز جلوگیری می نماید. ماده ی اسپن ۶۰ یا همان سوربیتان مونور استئارات در تولید انواع شیرینی و شکلات نیز به عنوان عامل امولسیون کننده و همچنین براق کننده پوشش سطح شکلات مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این ماده در قنادی ها جهت انجام پروسه خامه زدن استفاده می گردد. این ماده در این پروسه باعث می شود تا کف خوب و سفت در حجم مناسب به دست بیاید. انواع نان و کیک نیز از دیگر مواردی هستند که از اسپن ۶۰ در تولید آنها جهت افزایش حجم و بهبود بافت محصول استفاده می گردد.

خرید اسپن 60 از مجموعه آواشیمی صبا

یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده مواد اولیه در صنعت مواد غذایی، دارو، آرایشی و بهداشتی مجموعه ی تخصصی آواشیمی صبا می باشد که با ارائه نمونه های اولیه رایگان برای درخواست کنندگان توانسته رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کند.





:: برچسب‌ها: آواشیمی، آوا شیمی صبا ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: